Veelgestede vragen

Wanneer zijn de verzendkosten gratis?

De verzendkosten zijn gratis vanaf een besteding van €30,-. voor NL. Voor BE hanteren wij altijd 12,95 verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten als ik minder dan €30,- besteed?

Bestelwaarde

Bestelwaarde

€ 0,00 - € 30.00

€ vanaf € 30,00

€ 5,95

gratis

 

Hoe werken retouren en hoeveel bedenktijd heb ik?

Dit kan je allemaal op onze ruilen en retour pagina terug lezen.

Wat is de verwachtte levertijd?

Pakketpost
Staat er bij alle producten "werkdagen voor 16:30 besteld", dan heb je jouw bestelling normaal gesproken de volgende werkdag/zaterdag in huis. Wij streven ernaar om 99% van alle overige bestellingen in 1-2 werkdagen te laten leveren door PostNL. In zeer uitzonderlijke gevallen kan het namelijk zo zijn dat er bij PostNL iets misgaat, waardoor de levertijd c.a. 1 dag vertraagd kan worden.

Na het plaatsen van de bestelling krijg je via de mail de bevestiging dat jouw bestelling verpakt gaat worden of hier wordt de verwachte verzenddatum aangegeven. Je krijgt verder van ons bericht zodra jouw bestelling is ingepakt en via het trackingnummer krijg je de definitieve verzendbevestiging en de door PostNL geplande bezorgdag. 

Brievenbuspost
Bestel je één of meerdere producten die in één pakketje door een brievenbus passen dan gebruiken we deze verzendmethode. Deze verzendmethode is goedkoper en dankzij dit voordeel hebben wij veel producten voor onze klanten in prijs kunnen verlagen. Je kunt bij de track en trace zien of het bij jouw bestelling om een brievenbuspakje gaat.  Hierdoor hoef je dus ook niet thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. PostNL bezorgt post van dinsdag t/m zaterdag. Via het trackingnummer kun je de status van jouw bestelling in de gaten houden.

Meer informatie over de postbezorging van PostNL vind je hier:
https://www.postnl.nl/klantenservice/bezorging-en-ontvangst/kwaliteit-postbezorging/

Hoe dien ik een klacht in?

Mocht er onverhoopt iets mis gaan stuur dan een email naar info@kroelboel.nl. Wij proberen zo snel mogelijk te reageren en reageren inhoudelijk binnen 14 dagen. Mochten wij er onverhoopt niet samen uitkomen dan kunt u zich ook richten tot www.sgc.nl Ook kan het geschil worden gemeld bij het Europese online geschillenplatform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zijn de prijzen op de site inclusief b.t.w.?

Wij zijn zo duidelijk mogelijk over de prijs en houden ons aan de voorschriften en tonen alle genoemde prijzen inclusief b.t.w.

Hoe gaat het bestelproces in zijn werk?

U zoekt via de site de producten die u graag wilt bestellen en plaatst deze in de winkelmand. In de winkelmand kunt u telkens kiezen of u verder wilt winkelen of af wilt rekenen. U kunt eventueel via het symbool rechtsboven ook naar de afrekenpagina. U kunt mocht u dat wensen via toon uw mandje of via het symbool rechtsboven producten uit u bestelling halen. Op de afrekenpagina wordt een compleet overzicht getoond van alle producten die u wilt bestellen (inclusief b.t.w.) en een overzicht van de eventuele verzendkosten. Wanneer u al klant bent kunt u via een link inloggen, wanneer dit nog niet het geval is moet u alle gegevens op deze pagina invullen. Nadat u alle gegevens heeft ingevuld moet u akkoord geven op de algemene voorwaarden en aangeven dat u alle gegvens heeft gecontroleerd, waarna u uw bestelling kunt plaatsen. Nadat uw bestelling geplaatst is gaan wij uw order binnen 1-2 werkdagen uitleveren afhankelijk van de voorraad en het land waarin u woont. Mocht de levering langer lijken te duren dan verwacht, dan nemen wij contact met u op om te kijken naar een oplossing. Uw bestelling wordt via PostNL of door ons bezorgd. Mocht u niet thuis zijn dan leveren wij het pakket af bij een van uw buren.

 

Is een spoedlevering mogelijk. want ik heb bijvoorbeeld geen voer meer in huis?

Mits u erg veel haast heeft met uw bestelling omdat u bijvoorbeeld geen voer meer in huis heeft, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via email of telefoon. Vermeld altijd bij een bestelling dat het om spoed gaat, wij doen dan ons uiterste best om uw probleem met prioriteit op te lossen.